Thursday 8 August 2013

Salam Lebaran Aidilfitri


08.08.2013, 1 syawal 1434
Merupakan hari yang bersejarah dan hari kemenangan bagi semua umat Islam di Malaysia. Semua umat Islam di dunia telah menyambut hari kemenangan ini di serata pelusuk dunia dengan pelbagai cara. Ada yang sederhana, ada yang serba gah dan mewahnya. Namun begitu, biarlah kita menyambutnya dengan sekadar yang boleh mengikut kemampuan masing2 kan.. Jangan lah sampai berhutang bagai semata2 nak bergaya di hari raya.

Alhamdulillah dengan izinNya, tahun ini aku menyambut hari raya dengan ahli keluarga baru iaitu anakanda tercinta Muhammad Ammar Wafiey Bin Fazrul Hayat.
Almaklumlah raya yg pertama bagi tahun kelahirannya.. mestilah kami excited dalam penyediaan rayanya. Tapi tidaklah melampau expend melebihi budget kan. yap ak tau dia akan rimas dengan pakaian baju melayu sebab kebiasaanya dia biasa sleeveless aje, tapi sebab nak ajarkan dan biasakan dia. Taraaaa (>.<)
haaaa.. handsome boy kan.. ini ;ah rupanya putera kesayangan kami di pagi raya. Baru bangun tidur ni.. sebab tu ceria :)

Santapan special hari raya tahun ini adalah satey soho :)


Kebiasaanya rutin kami, selepas yang lelaki balik dari solat raya, kami akan beramai2 ke kubur untuk melawat arwah ayah yang tercinta iaitu ABDUL BIN DERUS. Hajat di hati nak snap family picture, tgah abg mat dok setting camera, keluarga pak cik harun n macik ramah datang serbu rumah.
Kami pon terlupa nak ambik gambar :). Maka tiada lah gamabar raya tahun ini. Tapi kami bertiga sempat snap gambar.



okey lah..
SELAMAT HARI RAYA AIDIILFITRI DARI KAMO SEKELUARGA
MOHON MAAF DAN SILAP JIKA ADA TERKASAR BAHASA DAN PERBBUATAN KAMI

bubbye 

No comments:

Post a Comment