Sunday 30 June 2013

DAFTAR SEBAGAI PENGEDAR SHAKLEE

Assalamualaikum & salam sejahtera

Hari ini sy nak kongsi short story mcm mana sy boleh join jadi pengedar SHAKLEE ini. Saya mula jatuh cinta dengan SHAKLEE ini bermula dengan isu sy sakit belakang yg amat2 sgt selepas bersalin. Saya diperkenalkan kepada seorang penegdar SHAKLEE yg merupakan mommy(upline) sy skrg utk dapatkan supplement. Saya mula amalkan osteomatrix dan alhamdulillah ! dengan izinnNya selepas dua hari back pain sy kian kurang. Sy ditawarkan dengan peluang menjadi pengedar SHAKLEE.. sy xpikir panjang sbb saya dah suka denagn produk ini, sy dpt dua bonus sekali gus :-


  • Daftar sebagai ahli - bayaran pendaftaran RM75 untuk seumur hidup
  • Dapat membeli produk SHAKLEE denagn harga ahli :)
Saya xpernah terfikir pun utk menjana pendapatan dengan menjadi ahli pengedar SHAKLEE. Dengan faktor taraf hidup yang kian meningkat dan sy lihat potensi untuk berjaya sebagai pengedar produk ini luas kerana produk ini telah diyakini ramai dan memiliki berjuta2 pelanggan tetap yang sering mencari pengedar untuk mendapatkan supplements yg diingini. okey skrg sy nk share apa kelebihan menjadi ahli serta peluang untuk menjana pendapatan yg boleh mencecah 5 angka sebulan. Jangan kata mustahil yea, sy sudah melihat buktinya.

PELUANG MENJANA PENDAPATAN SECARA ONLINE DENGAN MENDAFTAR SEBAGAI PENGEDAR SHAKLEE!!

Kelebihannya :

  • MASA KERJA YG FLEXIBEL
 Jika anda seorang yang mempunyai impian untuk menjadi suri rumah sepenuhnya kerana ingin melihat anak2 kesayangan membesar di depan mata sendiri, maka ini adalah peluangterbaik anda. Anda mampu menjana pendapatan di samping menjalankan tanggujawab utama sebagai seorang isteri mahupun seorang ibu.

  • HANYA PERLU ONLINE , TAK PERLU KELUAR UNTUK MENCARI PELANGGAN
Anda jgn khuatir kerana anda tidak perlu keluar rumah untuk mencari pelanggan, anda hanya perlu online tidak kisah di mana2 yg selesa bagi update entry terkini dan melayang pertanyaan pelanggan. Bimbang tiada kemahiran tentang menggunkan jalur lebar? Jangan bimbang kami ada group yg akan membantu jika anda ada keinginan ingin berjaya.

  • PRODUK YG DIKENALI
Produk ini telah dikenali produk yang semulajadi, selamat dan diyakini keberkesanannya lebih dari 50 tahun. Jadi jangan bimbang kerana SHAKLEE telah dilanggani oleh pelanggan tetap di seluruh dunia. SHAKLEE mempunyai peminat setia yang berjuta2 di luar sana. 

  • BIMBINGAN PENUH OLEH LEADER
Anda bimbang tiada kemahiran utk memulakan perniagaan? Jgn bimbang, jika anda memilih saya sebagai upline, sy akan bimbing anda dari permulaan. Kita mempunyai pelbagai kaedah untuk membimbing anda jika anda inginkan kejayaan. 

  • DROPSHIP

Bimbang tiada modal? Jgn risau kerana hanya perlu mengeluarkan modal sebanyak rm75 sahaja seumur hidup bagi pendaftaran sebagai agen pengedar yang sah. Anda hanya menguruskan permintaan dari pelanggan dan submit kepada HQ. Anda juga tidak perlu simpan stok.

  • USAHA TANGGA KEJAYAAN
Percayalah bahawa setiap kejayaan tidak akan berhasil tanpa usaha yang gigih. Jangan sesekali impikan kejayaan dan pendapatan yg lumayan jika anda bukan seorang yang rajin berusaha. Ingatlah bahawasanya peluang itu sentiasa ada.. hanya tinggal kita untuk gali.. gali .. gali dan GALI!!


JADI, JOM JOIN SEKARANG UNTUK MENJADI AHLI KELUARGA KAMI JIKA ANDA INGINKAN KEJAYAAN. BERKAT USAHA DAN DOA, KEJAYAAN ITU PASTI. IN SYA ALLAH.

PM SY UTK DETAILS OR LIKES www.facebook.com/LifeInHealthySecret
whatsapp/ we chat / sms : 0132064350




No comments:

Post a Comment